onsdag 23 juni 2010

Midsommarfest på dagis

Jaha nu har man varit på midsommarfest på dagis. Det var roligt. Först dansade alla runt midsommarstången och sedan fikade vi. Som jag förstog innan så satte sig ju alla i grupper med folk dom känner och jag är ju så blyg så jag går ju inte bara fram och pratar. Så vi satt där själva på vår filt och hade det mysigt. Förskolan bjöd alla barnen på glass och innan vi gick hem lekte barnen en stund på gården.

Vi susade in till stan för att hämta ut min mobil som varit inne på lagning så nu ska den förhoppningsvis fungera. Hämtade även ut torkarbladen som vi beställt på mekonomen. 

Nu håller sambon på att klippa häcken och A badar i sin pool. Jag har legat på gräsmattan och tittat på, jämn arbetsfördelning va;-) Nej nu ska jag oxå gå och göra lite nytta. Det är ju så underbart väder idag, vill verkligen inte åka och jobba vill bara vara hemma och mysa.

Hoppas ni har en underbar dag där ni är. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar