måndag 28 juni 2010

Mysig kväll

Tog bussen in till stan vid fem, skulle ju möta upp Ann vid åhléns klockan halv sex. Vi gick till restaurang tzatziki, fick ett bord precis vid vattnet. Tycker det är så otroligt mysigt på den restaurangen. Vi åt en underbar god middag och avslutade med glass och hallonsås. Hur gott som helst var det. Vi hann sitta och prata massor i lugn och ro, man behöver det ibland. 


































Efter middagen gick vi till Royal, där vi skulle se den nya beckfilmen. Ann har sett alla filmer, det har inte jag men det spelar ju ingen roll, dom är ju egna avsnitt oberoende av varandra. I slutet av filmen skulle jag säga något till Ann och när jag vänder tillbaka huvudet händer en sak som får mig/oss att skrika till. Var totalt oförberedd, gissa om vi började skratta. Efter filmen blev det stressigt till bussen, bara tre minuter på mig men jag hann. Tyvärr hann vi ej prata något efter filmen så det blev ett snabbt hej då. Men tack kära Ann för en underbart trevlig kväll, det får vi göra om någon gång. Hoppas resan hem gick bra för dig. 

Önskar er alla en god natt. Kram på er

4 kommentarer:

  1. Åh va härligt såna kvällar behövs!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt härlig och lyckad kväll :)


    psst kika in på min sida och klicka dig vidare till ingelita ;)

    SvaraRadera
  3. Vi ska absolut göra om det igen! Men jag ser att du glömde lägga upp kortet som jag tog på dig;) Vi hörs snart! Kram Ann

    SvaraRadera
  4. Min favorit restaurang...där blir jag alltid bjuden på middag när jag fyller rå ;)

    SvaraRadera