fredag 4 juni 2010

Torsdag

Lämnade lilleman i morse. Har städat och tvättat hela förmiddagen. Dock inte hela huset städat, tyvärr. Var så fasligt trött så jag somnade en timme på soffan oxå. Kastat lite saker på tippen innan vi hämtade lilleman på dagis och nu ska han inte dit på en vecka, för jag är ledig och vi ska ta oss en liten tripp till norge. Ska bli så roligt, konstaterade att jag inte varit där (dit vi ska) på sju, åtta år. Lilleman har ju inte varit i norge någon gång. Vi kommer även ta med oss hunden när vi åker så P får vara hemma alldeles själv. Vi åker tillsammans med min mor.

Var in en sväng till stan idag för vi behövde bensin till gräsklipparen, gräset har ju vuxit sjukt mycket så det behövdes en klippning. Passade på att äta middag i stan så slapp vi laga mat idag, skönt ibland att slippa. Medans sambon var in på elgiganten sprang jag in på bauhause och köpte lite blommor till baksidan så dom får jag plantera i morgon för jag hann inte idag. Blev även en jordgubbsplanta i ampel.

Sov gott. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar