tisdag 22 juni 2010

Vilken härlig dag/kväll

Gick upp med familjen i morse, sen när dom gick till dagis kröp jag ner i sängen igen för att ladda inför nattens arbete. När jag sovit klart åkte jag och sambon in till stan och handlade lite. På vägen hem svängde vi förbi dagis för att hämta lilleman. När vi kom skulle dom precis äta mellis så då sa A att vi fick vänta tills han ätit klart. Ja det var ju bara att vänta det.

När vi sedan kom hem kom Lottica och Leo hit för en lekstund. Barnen lekte jättebra (busat, lekt i sandlåda, spelat musik och sjungit mm) och vi vuxna kunde sitta i lugn och ro och prata. Först fikade vi och lite senare grillade sambon entrecote och till det åt vi hemmagjord potatissallad, sallad och drack vin. För jag hade sån tur att min kära mamma jobbar åt mig i natt så jag kan vara med på midsommarfirandet på dagis imorgon, Tack snälla mamma.

Leos pappa kom sedan på kvällen för att hämta dom, han kom in en stund så vi kunde fika och prata lite. Som sagt var barnen har haft en toppen em/kväll. Båda var väldigt trötta nu på kvällen. När vi skulle göra nattproceduren så var A så trött så han grinade för allting. 

Nu har jag och sambon sett en film,det var ingen höjdarfilm men vi har umgåtts i alla fall. Hoppas ni alla har haft en underbar dag. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar