lördag 10 juli 2010

Äntligen


Äntligen fungerar det att göra ett inlägg (har jobbat så det har säker kommit igång tidigare än så här).

Igår var vi till bälingebadet, inget jättetjusigt ställe men duger gott och väl, billigt att gå in oxå 30kr för mig och inget för A. Tett och Carola var med oxå, kallt var det dock i vattnet. Jag tror bestämt att lilleman är en fisk. Han lärde sig simma igår (trampa vatten och veva med armarna) så han simmade mellan mig och sin moster utan att vi höll i honom, jätte duktig. Sen bara älskar han att hoppa från poolkanten och man ska fånga honom när han landar i vattnet. Helt galen men ack så roligt han hade. Många skratt blev det. Dit åker vi nog flera gånger i sommar. 

Sen på em kom min bästa vän och hennes barn hit för att fika och leka. Jätte trevligt som alltid, dock långt mellan gångerna tyvärr. Barnen lekte och busade för fullt och passade på att göra det man inte får oxå men så är ju barn;-) Nästa gång hoppas jag att vi kan träffas en längre stund. Dom far iväg till kroatien imorgon så det lär dröja en tag innan vi kan ses. Hoppas att dom får en härlig resa.

Efter middagen drog vi iväg till björklinge för att gratta min bror som fyllde år. Vi kunde tyvärr inte stanna så länge för klockan var så mycket och lilleman behövde hem och sova, dessutom skulle sambon iväg och jobba. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar