söndag 18 juli 2010

Förväntansfull

Lilleman var vaken flera timmar i natt vilket resulterade i att han sov till kvart över elva (vaken ett till halv fem). Så här hemma blev det en sen frukost och sedan ringde farmor och sa att hon skulle handla och sen komma och hämta lilleman så jag kunde sova lite inför natten, tack så jätte mycket. Det första lilleman sa idag när han vaknade var : ska jag sova hos farmor och farfar ikväll? Ja svarade jag och han lyste upp som en sol. Som han längtat, har frågat varje dag sen han fick reda på det. 

Efter frukosten packade vi det han skulle ha med sig och jag lovar er att hans mun gick i ett. Sen satt han på sängen och pratade med nicke och bara väntade på att farmor skulle komma. Hunden skulle vara hemma tills ikväll men hon blev så besviken när jag sa att hon skulle vara kvar hemma, så farmor hade inte hjärta att lämna henne, så hon fick oxå följa med (ja till och med hunden är bortskämd).

Nu ska jag passa på att sova en stund så jag orkar med en natt i "källaren". Klockan sex är vi bjudna på middag hos svärmor så vi slipper tom att laga mat idag, vilket lyx.

Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar