söndag 4 juli 2010

fotboll

Har återigen försökt sova i denna värme. Gått lite sämre idag eftersom lilleman har varit hemma halva dagen. Det är inte så lätt att vara tyst när man är tre år:-).

Men efter lunch for dom ner på stan, dom skulle träffa farfar Jörgen och äta pizza  och sedan gå på fotboll. P är ju en stor siriusfantast. Så då skulle jag ju kunna sova i fred men då är det ju så himla varmt (klagar egentligen inte för jag gillar sommaren) så jag gav upp. Tänkte då surfa och slappa i min ensamhet men då fungerar naturligtvis varken internet eller tvn. Ja vad gör man då jo man tvättar, diskar, dammsuger mm. Skönt att ha det gjort men var inte riktig vad jag tänkt idag. 

Men nu fungerar äntligen internet igen så nu ska jag surfa runt lite innan jag fortsätter med nyttan. Familjen kommer väl hem vid sju och då ska jag ha middagen redo så vi hinner äta och umgås en stund innan jag far iväg för nästa nattpass.

Ha en underbar söndagskväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Tusen tack vännen. Inte lätt och göra nånting i det varma vädret, dumt och klaga när det väl är fint men oj va värmen tar på krafterna =) kram kram hoppas helgen vart bra

    SvaraRadera