lördag 17 juli 2010

Gäster

Nisse, Carola, Jennifer och Erika kom hit och åt och fikade med oss ikväll. Jag och A slängde ihop en kladdkaka innan dom kom. Nisse lagade maten idag, det blev spagetti och hemmagjord köttfärssås. Vi satt ute på altan och åt, hur härligt som helst tycker jag, man får passa på att njuta av att man kan sitta ute. När vi ätit och fikat åkte ungdommarna iväg och vi andra umgicks ett tag till. 

Lilleman blev så otroligt klumpig och gnällig (akut super trött) så jag frågade om han ville gå och sova och det ville han. Var väldigt mammig ikväll så jag skulle bara vara med honom tyckte han. Nattningen gick riktigt smidigt, han somnade ganska så fort ikväll. Bror och dom åkte hem strax efter nio och då började jag tvätta och plocka lite.

Imorgon ska vi åka och gratta Teddie som fyllde två år i torsdags. Önskar er en god natt. KRam på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar