måndag 19 juli 2010

Måndagslistan

Så var det måndag igen och dags att göra måndagslistan alá Jennyn

Idag måndag är jag glad för att

  • jag fick ledig från jobbet i natt helt oväntat
  • jag har bara två nätter kvar den här veckan innan jag går på semester
  • på lördag ska vi åka till eskilstuna zoo
  • lilleman har fått sova hos farmor och farfar i natt som han längtat efter
  • lilleman ska få åka ut till sin mormor i husvagnen och sova några nätter (för hans skull)
  • vi ska till Nickis idag (en glad liten kille blir det)
  • att jag har nära och kära som ställer upp för oss
  • jag älskar min familj

Gör som Jennyn och många andra, gör en måndagslista du med där du tar upp possitiva saker i ditt liv, behöver inte vara några stora saker utan som saker som man kan uppskatta. Ett jätte bra sätt att starta veckan på. Vill ni dessutom läsa flera härliga listor går ni in på Jennyns sida och läser. Hon länkar varje måndagkväll till alla som gjort en måndagslista och kommenterat hos henne.

Önskar er alla en underbar måndag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Härligt med spontanledigt så där! Kul! Ha en underbar dag! Kram Jenny

    Och pss: titta in på http://www.facebook.com/group.php?gid=139156262780034

    SvaraRadera
  2. Härligt med spontant ledig, oj skrev just samma sak där så jag nu haha. Jag har 4 dagar kvar till semester, här har nedräkningen börjat!

    SvaraRadera