lördag 3 juli 2010

Vilket väder vi har


Vilket underbart väder vi har. Jag har ju jobbat i natt och där var det fullt ös, tio minuters rast på hela natten (tio timmar). Och dit ska jag behöva åka i natt igen. Kan lova er att det trots tröttheten varit ganska så svårt att sova idag när det är över trettio grader varmt ute. 

Just nu sitter jag här i skuggan och bloggar lite och surfar runt lite medans sonen badar i sin lilla pool. Ska väl snart ta tag i middagen men jag tror att det är sambon som kommer laga den idag. 

Hoppas ni har det bra vart ni nu är . Kram på er

1 kommentar:

  1. Visst är det svårt att sova eller vila när man behöver och det är sååå VARMT ute, men ack så härligt att sommaren är här, tänk bara på all den envisa snö och all kyla vi hade i vintras så känns värmen lättare att hantera. Hoppas du hinner vara ledig och njuta lite av värmen också, själv jobbar jag 4 dagar till sen sååå....

    SvaraRadera