onsdag 11 augusti 2010

Tvätta, städa och packa


Här har dagen bestått av tvätta , städa och packa. En tur in till stan och shoppa lite. Sambon och sonen blev klippta idag så nu är dom fina i håret. 

Imorgon bär det iväg ut på bästa vännens land för knappt ett dygn. Vi ska umgås, äta och dricka gott. Ska bli jätte kul. Hoppas dom där tunga regnmolnen försvinner tills imorgon, vi vill ha fint väder. 

Idag har sonen pratat i ett hela dagen tom när han skulle sova. Jag har skavsår i mina öron och när man har fullt upp med annat är det jobbigt att hela tiden ha en pratkvarn brevid sig. Men jag älskar ju denna pratkvarn så det gör inget.

God natt säger jag nu för jag har massor kvar att göra. 

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får det trevligt och kanon bra väder. Det där med pratkvarn känner jag igen tänk om man kunde sätta öronen på ljudlöst =)

    SvaraRadera