söndag 31 oktober 2010

Tomt

Ja här är det tomt med inlägg, har varken haft tid, lust eller ork att blogga. Fast egentligen saknar jag det. Men eftersom jag gör det för min skull så blir det pauser ibland då jag inte skriver någonting och så får det bli. Hoppas ändå att dom som brukar läsa fortsätter att titta in och dom som lagt till mig via bloglovin ser ju när det kommer ett inlägg eller inte.

Ja vad har hänt i veckan då? Jo i korta drag:
Måndag- jobbade jag
Tisdag- minns ej vad som hände denna dag
Onsdag- Träff med bästa vännen och hennes barn
Torsdag- Var hos kusinen, fikade och lämnade norska julklapparna
Fredag- Lekdate med Teddie
Lördag- Sambon spelade KM i bowling, bror med dotter var här och åt middag, träffade mormor och shoppade
Söndag- Jag och sonen har varit på shopping medans sambon var på fotboll

Nu blir det soffläge här hemma, har hållit igång hela dagen så nu pausar jag tills imorgon. Sov gott allihop

1 kommentar:

  1. svar: hehe nej bara när vi tog kort så :) annars hade jag hjälm hela tiden :D

    SvaraRadera