torsdag 23 december 2010

dan före dopparedan

Idag klev jag upp ganska tidigt. Gjorde mig i ordning och for in till stan. Först till Maxi och där var granarna slut men jag passade på att handla sista maten inför julen. Vidare till coop boländerna (andra sidan stan) där fanns inte heller några granar. Vidare till city gross, jiippii några fula granar hade dom kvar. Köpte en inte allt för vacker gran och när jag betalat och åkte vidare kom dom med ett helt lass till med nya granar:-( typiskt. Jaja jag hade lovat sonen en gran och han bryr sig nog inte om hur den ser ut bara den var äkta.

Stressade vidare runt med att dela ut julklappar, tyvärr hann jag inte åka till min kära kusin (som det var länge sedan jag träffade) så det skulle min mor fixa. P skulle ju jobba även idag så jag var ju tvungen att åka hem tills han skulle till jobbet. A har fortfarande väldigt ont i halsen så han äter nästan ingenting, stackars lilla hjärtat. Tror han är feber fri men är snorig och hostar.

Senare idag ska vi klä granen och göra klart all julmat, slå in julklappar mm. Just nu ligger vi i soffan och tittar på Nicke nyfiken, en stor favorit hos sonen.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar