torsdag 16 december 2010

Tidig morgon och snöfall

Lilleman bestämde sig för att vakna halv fyra i morse, ingen bra idé tyckte hans mamma. Slutade med att hans far och han gick upp och tittade på barnfilm klockan halv fem för A var klarvaken, fanns inte en chans att han skulle somna om. Jag hade tur att P var lite piggare än mig så han gick upp med honom medan jag kunde snosa kvar i sängen, tack älskling.

Utanför mitt fönster vräker snön ner, tycker det räcker med snö nu. Den snön som har kommit kan gärna ligga kvar men det behöver inte komma mera. Blir så mycket att skotta då, det är nackdelen med att ha hus. Älskar att det är snö och inte slask som det oftast brukar vara i november och december så jag klagar inte på snön. Skönt med ren hund, bara att släppa in inte behöva torka massa tassar och sen är det ändå 7kg grus överallt.

Nu ska jag försöka få liv i sambon för han har somnat på soffan. Vi måste in till stan och fixa lite saker inför julen plus att vårat kylskåp ekar tomt.
Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar