söndag 9 januari 2011

Ledig?

Ringde till jobbet halv två idag och frågade om jag kunde få ledigt i natt (för det är lugnt där), men hon vågade inte svara på det utan bad mig ringa senare. När jag ringde andra gången kunde jag inte få ledigt (fast jag var etta på att skriva upp mig) för det var en tjej som sökt semester (och det gjorde hon i natt bara för det hade varit så lugnt) och semester går före annan ledighet,  surt tyckte jag när jag visste att hon sökt ledigt efter mig för att chansa om dom gav flera ledigt.
Några timmar senare ringde dom och erbjöd mig att få vara ledig mot att dom kan ringa in mig när som helst och det tackade jag ja till. Nu är klockan halv tolv och än har dom inte ringt men det är många timmar kvar så vi får se.

Har ikväll varit hos svärmor på middag, skönt att slippa laga mat mellan nattpassen (jaja jag fick ju ledigt men ändå). Sambon och jag har tittat på film och myst i soffan. Önskar er alla en god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar