fredag 4 februari 2011

gladare

Nu så har jag surat färdigt, brukar inte vara så länge som tur är för det är så tråkigt att vara på dåligt humör.

Ja torsdagen innebar en sväng till stan och shoppa en ny säng till hunden, hennes var det bara trasor kvar av. Vi var även en sväng till ikea, där vi åt lunch med Anneli och Rebecca, trevligt var det. Sen for vi hem hämtade lilleman på dagis och gick över till farmor och farfar, där även Anneli och Rebecca var. Till middag blev det sprödbakad torsk, mums så gott det är. Undrar varför man inte äter det oftare.

Idag har jag och lilleman varit lediga. Fm gick åt här hemma då vi bla var på en promenad med hunden hela familjen. Efter lunch körde vi P till jobbet och åkte sedan vidare till mormor. På vägen till mormor säger A jag lyckades få av mig bältet, panik. Var bara att köra in på närmsta avtagsväg för att spänna fast honom till råga på allt hände detta när vi hade polisbilar både brevid och bakom oss så lite nervös blev man ju.
Vi tillbringade hela em och kvällen hemma hos mormor. Vi beställde pizza (hemkörning) tog två timmar innan vi fick någon mat för deras online service funkade inte upptäckte vi. Sent som tusan blev det innan jag och lilleman kom hem och då hade jag ju lovat honom tidigare att vi skulle se film och äta chips och det gick det ju inte att förhandla sig ur. Klockan tio över nio fick jag honom i säng men då så övertrött så han tjafsade och bråkade med mig fram tills strax före tio. Trist när man blir osams innan han somnar men så blir det när vi båda är trötta och helt slut.

Hoppas ni sover gott allihop för det ska jag snart göra. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar