fredag 4 februari 2011

Här har det varit tyst

Snart har hela veckan gått och jag har inte skrivit någonting. Det beror på att jag inte haft någon orka alls att skriva. Är kroniskt trött hela tiden och orkar inte engagera mig i bloggen.

Ja vad har hänt då? I måndags lyckades jag skära mig på ett glas när jag diskade så jag fick åka till närakuten och bli omplåstrad. Skulle sitta tills på måndag och får absolut inte bli blött så det var ju bara att sjukskriva sig. Går ju inte att ha det så på mitt jobb.

Tisdags var det jumpa för A. Vet ej vad som hände men han ville inte vara med och bara grät. Slutade med att han var med på redskapsgymnastiksdelen i alla fall. Sånt som händer bara ta nya tag nästa gång.

Onsdag ingen aning vad som hände då, just nu är jag bara så trött och irriterad. Fast egentligen borde jag inte bli irriterad för det är mitt eget fel att det blir så här som det är just nu. Orkar ej skriva mer just nu får se om jag uppdaterar resten av veckan senare ikväll eller kanske imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar