måndag 18 april 2011

uppdatering

Hade en toppen em/kväll i lördags med PK och barnen. Jag lovar att barnen inte ville åka hem när det var dags. Barnen lekte ute nästan hela tiden, for runt som en tornado här på tomten, så härligt att se. På kvällen grillade sambon rostbiff och hade gjort egen potatissallad, så gott var det.

Igår var P iväg på bowling i västerås så jag och A tillbringade dagen här hemma själva. Var ju så underbart väder igår med så vi var mest ute hela dagen. Tom lunchen åt vi ute, så härligt med vår.
Min mor kom förbi en sväng på eftermiddagen och strax efter hon åkte kom min bror med sambo och ena dotter. Jag och Tett for in till stan lite senare och köpte snabbmat till oss alla, även Robert dök upp en sväng.
Så trevligt med gäster tycker jag.

Dagen idag är fullspäckad med saker som måste fixas. Inget jobb blir det för mig i natt, tån är inte tillräckligt bra för att jag ska klara av att gå och stå i tio timmar. Trist för jag gillar verkligen mitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar