söndag 3 juli 2011

playdate

Min bästa vän med familj även sambon var här idag, såå trevligt tycker jag. Barnen lekte för fullt hela tiden, halv tiden var dom ute och lekte, slutade med att dom var väldigt blöta för dom lekte med vatten från poolen, V blev blötast bla för att han drällt mest men sen så hade min busiga son hällt vatten över honom, inte snällt. Kläder fick barnen låna av oss men tyvärr hade skorna blivit dyngsura, det var väl mindre bra. Länge sedan vi sågs men nu kanske det inte dröjer allt för länge till nästa gång, kanske redan på torsdag. Hoppas, hoppas

När gästerna åkt hem så gjorde jag våfflor till middag idag och sedan har sonen tittat på monsters inc medans jag har surfat runt på datorn. Snart är det dags att börja med nattningsprocessen. Vi får se hur det går idag när jag dessutom tänkte lägga honom i tid. Håll tummarna för att det går smidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar