onsdag 20 juli 2011

Stackars liten

Klockan 06.00 vaknar jag av att lilleman ropar mamma, mamma hjälp mig flera gånger i panik. Tänker har han haft en mardröm eller. När jag kommer in i hans rum så har hans klädbetjänt ramlat över honom, så den ligger tvärs över bröstet och halsen. Han satt fast där under. Stackars liten, vilket uppvaknande.
Försökte få honom att somna om i våran säng men icke, han var klarvaken så nu sitter vi i soffan och tittar på pettsson och findus.

Önskar er en toppen dag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Du har ju turen att ha en morgontrött kille. Mina barn vaknar just nu alltid i den tiden.. Men jag har turen att jag inte behöver gå upp med dom då, men visst är det jobbigt att behöva vakna så tidigt är man är ledig. Orkar inte med sena kvällar direkt. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. ja man är ju lite bortskämd att inte behöva gå upp så tidigt men snart blir det inte mycket sömn alls ett tag framöver men det är det värt.
    Ha det toppen på er semester
    Kram Carina

    SvaraRadera