söndag 13 november 2011

Dålig

Jag är otroligt dålig på att skriva sen min dotter föddes, vilket jag ångrar att jag inte gjort, för tiden går så fort och man glömmer så lätt. Jag använder ju min blogg som en form av dagbok och nu kan jag inte gå tillbaka och läsa om dom senaste åtta veckorna. Det har ju hänt så otroligt mycket under dessa veckor som jag inte kommer komma ihåg i framtiden.

Vi var hos läkaren med lillan i torsdags och hon gick igenom besiktningen ;-)
Hennes vikt var då 4780g och 55,5 lång så hon växer så det knakar. Hon är en riktig tungviktare att lyfta nu för tiden. Hon är så otroligt snäll, gråter nästan aldrig bara när hon är hungrig. Sover oftast nästan hela natten, brukar ofta vakna vid halv fem. Vi har fortfarande inga fasta rutiner utan dagen blir som den blir. Så småningom blir det väl att hon äter en större mängd och sen är nöjd och sover/är vaken en längre stund lite mer regelbundet. Som det är nu vet man aldrig hur länge hon tänker sova eller hur långt tid det går till nästa mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar