måndag 5 december 2011

hemma

 Helgen har tillbringats här hemma bara. Vi är förkylda alla utom P som än så länge klarat sig. Han har jobbat hela helgen och idag även spelat KM mellan nattpassen, så han lär nog vara lite trött på jobbet i natt.

Imorgon är det dagis som vanligt för lilleman medans jag och O ska tillbringa dagen hemma för jag har varit så snäll och lånat ut våran bil. Hade egentligen tänkt försöka åka och köpa lite julklappar imorgon för jag ska inte hämta på dagis vid två för det ska farmor göra. Dom ska baka pepparkakshus och lite annat. Men jag får shoppa en annan dag. Tett blev nog glad när hon slapp gå till jobbet imorgon.

Nä nu ska jag ut i förrådet och se om det går att pumpa däcken på A:s gamla vagn. Glömde bort att vagnen var i bilen som jag lånade ut och nu måste vi ju gå till dagis då vi inte har någon bil hemma. Klantigt men sant.

Önskar er en god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar