söndag 18 december 2011

sovmorgon

Olivia sov ända till 10.40 idag, helt otroligt men hon har lyckat sova bort febern hon hade igår och det gillas mycket. Halva natten sov hon oroligt men sen sov hon lugnt och skönt. Vet ej om hon är förkyld eller om det är tänder på gång, hon har många tandsymtom så vi får se vad det blir av det hela.

A vaknade strax efter nio så vi har myst i soffan han och jag hela förmiddagen sen åt vi en brunch för klockan blev så mycket. Kokade ägg och det uppskattades vill jag lova, han åt två och ett halvt ägg så nu vet jag att han är mätt ett tag i alla fall.

Önskar er alla en underbar fjärde advent. Kram på er

3 kommentarer:

  1. Ja precis det är de jag menar också.
    Förstår inte hur dom kan behandla ens kunder på det där sättet..
    Hade inte tid att ta mig dit idag. Men imorgon då jävlar ska dom få höra! :S

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Nu är lucka 12 avslutad och en lycklig vinnare är presenterad på bloggen. Kanske är det du som är den lyckliga vinnaren av ett stort fotvårdspaket?
    Klicka in och titta, vinnaren har bara ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.
    Passa även på att kolla in dom övriga luckorna.

    Kram Madde.

    SvaraRadera
  3. Nu är lucka 13 avslutad i julkalendern.
    Klicka in och kolla om det är du som är den lyckliga vinnaren.
    Vinnaren har bara ca ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.

    Passa även på att kolla in dom andra luckorna så du inte missar någon grym tävling. :)

    Kram Madde.

    SvaraRadera