söndag 20 februari 2011

Magsjuk

Åkte till jobbet och mådde lite illa. Blev instängd på enkelsal och efter några timmar fick jag även ont i magen. Vid halv två tiden var jag tvungen att ringa på en kollega för jag höll på att kräkas och kunde ju inte lämna salen. Hann precis sen var det bara att åka hem kan ju inte jobba då.
Väl hemma sprang jag nog på toa hundra gånger den natten, kan inte minnas när jag var så dålig sist.
Även lördagen mådde jag dåligt och kunde inte äta eller dricka. Fick i mig två tuggor middag igår och kanske hen halv dl vatten så jag lovar att jag var matt. Även matt idag (inte så konstigt dock) men har nu fått i mig frukost och hoppas att den stannar kvar.
Hoppas bara övriga familjen klarar sig, A var dock lös i magen i torsdags men inte speciellt dålig så det kanske var han som startade det, går ju magsjuka på hans dagis.

Önskar er en underbar söndag

1 kommentar: