fredag 15 juli 2011

dagen/kvällen

Gick upp tidigt i morse och ringde jobbet för att meddela att jag inte skulle jobba i natt. Sen åt jag frukost och direkt efter det kröp jag ner under täcket igen.
Sonen kom hem vid halv ett tiden. Bjöd då mor och Kirsti på kaffe/te innan dom åkte vidare.
Jag och sonen hade mys stund i soffan hela eftermiddagen. När sambon kom hem åkte jag och handlade för här ekade det tomt i kylen och inga blöjor kvar. På affären hade dom smörgåstårta, gissa om jag blev sugen så det fick bli dagens middag. Pojkarna var hos farmor och skulle klippa sig så jag gick dit med smörgåstårtan så åt vi det allihop. Lilleman vägrade dock klippa sig.
När vi kom hem har vi tittat på halva filmen på rymmen med pippi långstrump och nu ska jag och sambon se någon film han valt, får se vad det är för något.
Önskar er en god kväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar