tisdag 21 augusti 2012

Idag tisdag

Idag for jag iväg till Häggeby och tittade på en billig vagn som vi kan ha när man reser. Den var lite fläckig (mer syndes när jag kom ut än när jag tittade på den inne) så jag plockade av klädseln och slängde in i maskinen, dock gick det inte att ta bort tyget från suffletten så det får jag försöka göra rent på annat sätt.
Den är nu rentvättad i alla fall men fortfarande lite fläckig men men den kostade bara 200kr och får duga när vi ska ut och resa. Då behöver man inte vara rädd för att vagnen går sönder på flyget:-)

På em åkte vi till P:s pappa och fru för han skulle hjälpa dom att fixa skype och lite annat innan dom ska resa iväg en längre tid utomlands. Tog en kopp kaffe oxå förstås. Medans vi var där ville O bara gå och gå och gå och gå så min rygg var rätt slut när vi åkte därifrån;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar