tisdag 4 november 2014

missar

Jag och min kära mor var ju till ullared för någon vecka sen, en underbar trevlig resa, tack kära mor.Tyvärr kommer jag på fler och fler saker jag skulle köpt/titta på där nere, varför är man så glömsk. Det är ju inte näst gårds direkt så det lär ju dröja innan man kommer dit igen.

Jag har lite planer på att åka en tjejresa dit i vår, skulle vara supertrevligt att åka ner shoppa, äta gott och dricka gott, bara umgås och njuta i vänners lag. Jag hoppas på att det blir av och att vi blir många.
Då ska man ju dessutom inte köpa en massa julklappar så då kanske man kan titta på saker till sig själv och hemmet, ingen stress utan bara flanera omkring i den takt man vill och njuta.

Vad säger ni om det?

Kram på er och ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar