måndag 17 oktober 2011

oj oj

Nu är det inte många dagar kvar tills min födelsedag. Förstår inte när jag ska hinna baka. Någon som har tips på gott fikabröd som går ganska fort att baka?

Har haft ett litet bakslag här ikväll med amningen, hon tar inte bröstet utan bara vevar och trasslar. Vet att barn gör så ibland och att dom då "trampar" fram mer mjölk men det funkar inte när hon bara slår bort gummitutten för då rinner det bara ut och vi får börja om från början. Men vi tar nya tag imorgon igen så får vi se hur det går. Imorgon är det vägdag oxå, ska bli spännande att få se hur mycket hon gått upp. Som hon äter borde hon ha gått upp en del i alla fall. Hon har en förmåga att äta under flera timmar på kvällen och i gen gäld sover hon ca 5-6 timmar, ganska skönt för då hinner jag sova i ca fyra timmar i alla fall.

Är supertrött, varit vaken sen kvart i fem i morse men har en del måsten jag måste ta tag i innan jag kan krypa ner under täcket sen beror det ju på lillan oxå. Imorgon måste vi upp tidigt för A ska fotograferas på dagis så då måste han vara där senast kvart över åtta. Blir tufft att få upp honom imorgon han är ju ingen morgonmänniska dessutom somnade han inte förrän efter nio ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar