torsdag 23 februari 2012

Strålande sol

O brukar ju inte sova så länge men idag slog hon till och sov två och en halv timme, inte illa. Själv tog jag mig ut i garaget och röjde där sen monterade jag äntligen ihop ställningarna till tvättsäckarna som vi köpt på Ikea. Väl inne igen skurade jag av där dom skulle stå och tog bort dom gamla.

Nu ska vi klä på oss och gå ut med hunden i det vackra vädret och på vägen ska vi plocka upp A på dagis. Det lär ju vara rätt blött ute nu när all snö smälter bort men ack så skönt för då kommer kanske våren snart, längtar.

Ha en toppen dag och kram på er

1 kommentar:

  1. Åhh skönt att hon sov så länge. :) Det saknar jag haha sova på dagen LYYYX, dock sov jag själv alltid då också. ;)

    Hehe ja jag får mina bakryck. :P
    Idag blev de bullar. :)

    Kramar.

    SvaraRadera