tisdag 19 oktober 2010

Gäster



Här har det städats, handlats och bakats idag. Hann inte med allt jag skulle göra. Städningen och shoppingen hann jag med innan jag skulle hämta lilleman på dagis. Tog sån tid att ta oss hem från dagis idag så klockan hann bli tio i fem innan vi var hemma. Då dammsög jag klart huset medans sambon fixade maten. Sen bakade jag och A solgularutor. Innan det var helt klart kom Kacka, Robin och Teddie hit, strax därefter dök svärmor upp. Vi fikade och barnen lekte för fullt, jösses så roligt dom hade. Ja självklart fick barnen oxå fika, dom åt kakor så det stog härliga till. Tyvärr hann klockan bli lite väl mycket innan våra gäster åkte så vi får se hur det går att få upp lilleman imorgon. Skickade även med Teddie en vinterjacka och en tomas tåg tshirt.

Säger nu god natt, det är ju en dag imorgon oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar