onsdag 1 juni 2011

pizza

Det blev pizza till middag idag. Jag och lilleman åkte till bälingebutiken och handlade lite mjölk och annat innan vi stannade på sebans och köpte med pizza hem, lilleman ville han en kebabtallrik och det fick han. Skälet till att han ville följa med var för att alla barn som beställer mat får en klubba, haha man får ju inte vara dum och lyckas få något godis trots att det inte är lördag.
Efter middagen satte vi oss i soffan och fikade och tittade på Nickes jul (kanske inte rätt tema denna årstid men har man barn så har man).
Nu sover förhoppningsvis min son i sängen och sambon ligger här på soffan och sover, trevligt sällskap va? Jaja han har ju jobbat åtta pass på sju dagar så han får vara tråkig
Nu ska jag se om det finns något att se på tv annars får jag väl ta en promenad med hunden och sen gå och lägga mig.

Önskar er en god natt. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar