onsdag 1 juni 2011

Tidig morgon

Idag vaknade jag av att lilleman ropade på mig högt. Klockan var bara fem men det hade nämligen hänt en liten olycka i hans säng så det var bara att kliva upp då. Tyvärr visade det sig att det inte låg något plastskydd i sängen så jag vet vad jag har att göra idag. Efter det kunde han inte somna om så vi gick upp och åt frukost sedan la vi oss i soffan och tittade på nicke nyfiken.

Idag är det A:s sista dag på dagis, imorgon är det ju röd dag och sedan fredagar brukar han ju inte gå. Vi har semester from nästa vecka så då har han ju ledigt sedan stänger dagis när vi ska börja jobba igen så han kommer få vara ledig i två månader. Så nu gäller det att boka in lekdater så han får några kompisar att leka med.

Önskar er en toppen dag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Tvätta tvätta roligare kan man ju ha, men tyvärr så måste man det. Skönt med så lång ledighet för Alexander.
    Ska sända över receptet på sjokoladekaken!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen, kan dessvärre inte sända över receptet jag har packat ned allt. Denna ggr fuskade jag och köpte färdig mix. Men søk på matprat.no.
    So long!
    Kram

    SvaraRadera