måndag 23 januari 2012

Dåligt morgon humör

Jag får lite dåligt samvete men jag blir jätte sur när jag blir väckt alldeles för tidigt. Strax före fyra i morse vaknade sonen och kom in till oss (vilket är helt okej) men att han sen inte somnar om utan ligger och pratar mm.
Säger till honom flera gånger att vara tyst och försöka sova för det är mitt i natten, vill ju inte att O vaknar oxå.

Halv sex gav jag upp och vi klev ur sängen och när jag vaknar till ordentligt får jag dåligt samvete för att jag är så sur mot honom, stackarn. Jag får ju skylla mig själv som gick och la mig alldeles för sent. Hade dessutom svårt att somna, vakna flera gånger och snurrade för jag hade svårt att somna om.
Kommer bli en låååååång dag idag och min berömda huvudvärk finns här även idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar