söndag 29 januari 2012

Tippen

Igår var jag såå duktig, jag tog och åkte två vänder till tippen. Resten får jag ta när vi har tillgång till en släpkärra, för stort för att köra i bilen. Är så skönt att bli av med sådant som bara står och skräpar.

P var i stockholm och spelade några bowlingmatcher så jag och barnen var ensamma hemma.
Svägerskan Anneli kom över en sväng på em och fikade. Hon hade med sig hasselnötsmassebullar som hon hade bakat. Vi ska ha dom till dopet men vi provsmakade självklart en varsin. Även svärmor tittade över en stund.

2 kommentarer:

  1. Va du är duktig å rensar, du kan få komma hit och rensa vet ja :)
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha. Vi har såå himla lite förvaringsutrymme så jag måste rensa för att få plats med det vi verkligen behöver.
    Det brukar vara lättare att rensa hemma hos andra, man kanske ska börja med det som jobb;-)

    Ha det gott ni med.
    Kram CArina

    SvaraRadera