onsdag 28 januari 2009

äntligen semester

Äntligen har jag semester så jag kan pyssla här i huset. Nu har vi flyttat alla saker och på fredag betalar dom nya ägarna oss sista pengarna sen är det klart med lägenheten, skönt.

I tisdags vakade jag av och sov en liten stund men sen bar det av till öppna i Årstakyrkan, A:s pappa följde oxå med. Det var ganska så många nya där men självklart var A:s kompis L där men dom lekte inte så mycket. Som vanligt var det lek, sång, kyrkan, fika och lek igen. Efter öppna körde vi mormor till bilverkastan så hon fick hämta sin bil, därefter lämnade vi av A hemma hos sin mormor så vi kunde åka till lägenheten och göra det sista inför städningen. Blev ganska sent innan vi var klara så vi köpte med mat och åt hos mormor.

Idag kom A:s kompis hit, (gissa om han har längtat)jag lovar det var full action på killarna och ljudnivån blev ganska så hög, men kul hade dom. Det åts glass, kakor och frukt så det stog härliga till. Nästa gång ska vi åka hem till L. Senare på em dök A:s faster och en släkting (I) till henne upp och tog en kopp kaffe (I var ute och övningskörde). 

Imorgon skall bara bli en hemma dag så jag kan få packa upp det sista. Blir det bra väder tar vi nog en sväng till lekparken oxå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar