tisdag 11 januari 2011

kalaset

Vi kom senare till kalaset än jag tänkt mig för när jag hämtade lilleman tänkte jag byta plats på bilbarnstolen eftersom han är för tung för att sitta bakåtvänd i baksätet. Men hittade ingenstans att fästa i framsätet så det slutade med att jag meckade bort massa saker på stolen så nu använder vi den i baksätet framåtvänd. Det är i alla fall säkrare än att den inte håller för bakåt åkande i baksätet.



Det var trevligt på kalaset, A var lite blyg för han har ju inte träffat dom sen förra sommaren. Dessutom var det ju andra där som han aldrig träffat. Vi blev kvar längre än tänkt så det blev en rätt sen middag för oss idag. Tyvärr blev det inget kort på födelsedagsbarnet glömde totalt bort att fota. Men fick en bild på E och A tillsammans.
Nu sover killen gott sen någon timme tillbaka och jag surfar runt.












Precis i skrivande stund börjar sambon förbereda för att sätta upp nya hall lampan. Ska bli spännande och se hur det ser ut när den är uppe. Hela rummet i sig är en katastrof men ska åtgärdas i framtiden.


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar