lördag 3 september 2011

Bowling

(dom fina blommorna jag fick av min kära mor igår) 

Cobbers vann matchen, grattis. Jag och lilleman åt lunch på hallen medans hans far tävlade. Han fick även godis och glass av sin farmor och faster. Blev några timmar i hallen. P stannade kvar ett tag efter matchen för att kolla på dom som skulle spela efter, så han fick åka hem med farfar.
Farmor och fastern kom över till oss på en kopp kaffe. A och farmor rensade i blomrabatten som hade vuxit igen.

Kvällens middag blev plättar (fin lördagsmiddag va). Sen har vi tittat på monsters inc och ätit godis.
Det var våran lördag i stora drag.

Hoppas ni haft en toppen dag. Själv är jag så trött så jag ska försöka krypa ner tidigt ikväll medans stackars sambon får åka och jobba natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar