tisdag 27 september 2011

Tufft

Finns ingen tid alls för bloggen just nu, vilket är tråkigt eftersom det är min dagbok. Nu kommer jag ju inte kunna gå tillbaka och kunna läsa om Olivias första tid.

Vi kämpar på med amningen som går sådär, var och vägde henne igår och då hade hon gått ner ytterligare 100g. Så nu ammar vi och koppar ersättning. Skulle koppa var tredje timme men det går inte för först ammar hon sen koppar vi och sammanlagt tar det nästan en timme sen sover hon ca 3 timmar innan hon vill äta igen. Så jag håller tummarna på att hon gått upp till på torsdag då vi ska väga igen. Vill verkligen lyckas få amma henne, vilket jag inte kunde göra med hennes bror.
Nä nu ska jag plocka fram pumpen och försöka få ut lite mjölk.

Önskar er en toppen dag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Gick ungefär igenom samma sak med Marcus. Han gick bara ned och ned. Gick inte och amma. Blev inlagda 1 vecka.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, jag kan inte säga att jag förstår, för mig var det tvärtom, det spruttade grädde.
    Men jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.
    Kram

    SvaraRadera