söndag 1 januari 2012

God fortsättning

Hade en mysig och trevlig nyårsafton igår. Gästerna som kom var: Svärmor, svärfar, Nisse, Carola, Jennifer, Tett, Robert och Ann. Jag bjöd på fyra olika sorters pajer och sen chokladmousse med caschewnötter och mini marsmellows.

Lilleman försökte sova på kvällen men kunde inte för han längtade till tolv slaget och det sköts raketer redan tidigt. När klockan var tio gav han upp och klev ur sängen igen. På tolvslaget skålade vi och han tände tomtebloss. Hunden var som vanligt galet exalterad av alla raketer, såå skönt att hon inte är skotträdd.

Lilla O sov gott på tolvslaget så hon såg inga raketer hon inte.

När jag sedan skulle natta sonen var han så övertrött så allt var fel och han grät och var arg så det tog sin tid innan jag fick ner honom under täcket. Klockan hann bli över ett innan han somnade, förstår inte hur han orkade.

Önskar er alla en god fortsättning och njut av dagen. Kram på er

Tyvärr tog jag inga bilder igår, glömde ladda kameran:-(

3 kommentarer:

  1. Tack fina du. :)

    Absolut de ska jag göra, dock har jag inte fått tillfälle ännu att hinna prova det men de kommer. :D

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få se lilla Olivia i verkligheten. Hon var otroligt söt. Och tack för gott fika bröd.

    Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  3. Yvonne:
    Det var trevligt att se er oxå efter så lång tid.
    Var så goda det var så lite så.
    Kram Carina

    SvaraRadera