fredag 8 maj 2009

Härom dagen...

plockade A maskrosor men han kallade dom flera gånger för solrosor. Visst e han väl söt som plockar ogräs (fast i hans värld var det ju fina blommor till mamma)


Igår var det bingopremiär i björklinge och dom hade höjt priserna. Jag och min svägerska Anneli åkte dit (min andra svägerska Carola bangade). Det blev tyvärr ingen vinst men bättre lycka nästa gång eller vad man brukar säga.

Idag kom min kusin och min moster hit (det var första gången min moster var här), vi fikade och sedan gick dom husesyn innan dom åkte hem. Jag fick jätte fina rosor av moster, så vackra. Ska försöka ta en bild imorgon om dom inte vissnat då kameran är färdig laddad. 

Åkte till jobbet ikväll, var ingen sugen på att jobba har så mycket som måste fixas innan vi åker till rhodos på söndag morgon (jätte tidigt, vi måste nog åka hemifrån vid fem tiden). När vi sitter på samlingen och dom talar om vart alla skall vara för kvällen, fanns inte Eva med på listan fast hon var där. Vi kollade hennes schema och hon var mycket riktigt ledig denna natt (vilket hon vart besviken över, vilket man kan förstå när hon åkt dit i tron att hon ska få jobba), så jag bytte med henne och åkte hem istället, jätte skönt för då behöver jag inte sova bort halva dan imorgon utan kan göra allt i lugn och ro istället. Med lite tur kanske jag kan klämma in en klippning.

Ha det gott om jag inte hinner blogga något innan rhodos.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en skön resa ner till Rhodos, vi åker mot arlanda kl fem på morgonen på onsdag för Gran Canaria, hur man nu ska få barnen att äta lite innan vi åker dit....hur som helst njut av semestern och ha det så mysigt med familjen....

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha. Vi åker halv fem imorgon. A somnade typ efter tio så han blir ju kul att väcka imorgon. Nu ska jag åka och lämna hunden i björklinge. Ha en skön semester ni oxå på Gran Canaria
    Kram Carina

    SvaraRadera