tisdag 9 juni 2009

Dagis..

Igår kom Jeanette hit och vi bakade till hennes student (hon tar den på fredag i Tierp), vi gjorde snoddas, snickerskakor, muffins med nonstop i och chokladbollar. Chokladbollarna var mest för A:s skull så dom äter vi upp innan fredag tror jag. Vi får se om jag hinner hjälpa henne någon mer dag men man jobbar ju oxå. 

På kvällen igår var det infomöte på dagis inför starten i höst. 3 augusti ska han börja skolas in. Vi fick träffa fröknarna och gå runt och titta på dagiset, sen fick vi ha samtal med två av fröknarna där dom frågade om allergier mm. A var med oss dit, vi var dom enda som hade barnet med oss. A smälte för fröknarna en stund in på samtalet, så det kommer nog gå bra på inskolningen, hoppas jag. 

Efter mötet var det bara hem och packa ihop för att åka och jobba hela natten. Natten var tung, hoppas denna natt blir bättre. 

Idag har jag naturligtvis sovit större delen av dagen, städat och så var jag och Tett in till stan och klippte oss, så vi ska vara fina tills på fredag. Vi blev båda nöjda med klippningen, ingen av oss hade klippt oss där förut (vi var på diamond). 

Efter klippningen åkte vi förbi Max och köpte med oss mat hem. När jag kom hem var min mor hos oss, hon har varit i Norge över en vecka så det var ett tag sedan A hade träffat sin mormor, han blev jätte glad. Vi med förstås. 

Nu sitter vi i soffan och slappar en liten stund innan jag ska susa iväg till jobbet. Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar