lördag 27 juni 2009

Lördag

Natten var lugn på jobbet. Dessutom vart jag avlöst så sent så jag kom ej hem förrän kl 8. A och P hade varit uppe sen halv sex. A hade då väckt P och sagt att det är kräks i sängen. Sen har han kräkts hela morgonen. Undrar om det var pizzan igår eller om det var samma sak som hans kompis M hade. 

Jag har sovit ganska bra fram till kl ett men sen var det stört kört att sova, låg och vände och vred mig fram till kl tre, gav då upp. Så nu har jag suttit och drukit kaffe och surfat en timme. Ska ev åka in till stan och köpa en duschslang då våran håller på att spricka (och i den här värmen vill man ju inte vara utan en dusch)

Nu ska jag vara lite social med min familj. Ha en skön eftermiddag.

Måste bara lägga in en bild på hunden i sommarvärmen.


2 kommentarer:

  1. Nej,är det sant?! Fattar inte vad det beror på. Det har ju hänt flera gånger nu att dom blir dåliga när dom träffas. Är dom allergiska mot varann?! ;-)¨
    Skämt och sido - hoppas han mår bättre, för M har varit bra idag men äter lite dåligt. Jag tror att det var något hon hade ätit.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Han mår bättre, har ätit godis ikväll till och med. Tror det var pizzan igår (hans gudmor var oxå dålig i magen och båda dom två åt pizza med räkor på.) Förkylningar brukar dom byta med varandra men magsjuk har nog aldrig hänt. Skönt att M mår bättre. Den dåliga matlusten kan ju även bero på värmen. Ha det gott
    Kram C

    SvaraRadera