måndag 24 augusti 2009

Skogen

Det blev en skogspromenad igår och kan ni tro jag fick med A:s moster det trodde jag ju aldrig, men man slutar aldrig förvånas. Carola och Jennifer kom hit och jag hade gjort ordning fika. Tog även med mig en liten hink fall det skulle finnas några blåbär men inte ett bär fanns inte ens blåbärsris. Men bara att gå i skogen är ju mysigt, solen sken och inga myggor helt toppen. Vi hittade en sandglänta som låg i solen där vi slog oss ner för en fika stund. Hunden bara älskar ju att få springa fritt i skogen (o ja jag vet att dom ej ska vara lösa denna årstid men den lilla skogen vi går i finns det nog inte så mkt djur) dessutom har jag rätt bra pli på henne. Vi var väl ute i ca två timmar.

När vi kom hem fikade vi med min sambo och sen blev det så att Carola och Jennifer skulle stanna kvar och äta med oss. Tett och Robert kom förbi oxå en sväng. P hjälpte Robert med hans dator. A fick jätte fina solskydd med nicke nyfiken på, gissa om A blev glad, det är ju hans största favorit på jorden.
A somnade väl vid halv åtta igår tror jag, som vanligt inga problem alls att lägga honom (han somnar ensam nu för tiden funkar hur bra som helst).
Carola och Jeanette fastnade i zumaträsket, jätte roligt spel.

Idag skall vi till bowlinghallen, A ska få prova spela bowling för första gången, ska bli intressant att se.

Ha en underbar dag allihop
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hej! Du använder väl inte "mitt" överkast som picnic filt i skogen!? HiHi, Ha det bra! Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Jo den var så stor och bra när vi skulle sitta många. Du har fått ett vitt överkast istället. Allt väl annars?
    Kram

    SvaraRadera