lördag 5 mars 2011

Förkyld

Ja här är det helt tyst. Har inte haft tid, ork att skriva något. Det har hänt en hel del sista tiden så jag kommer ångra mig att jag inte skrivit här. För med mitt dåliga minne kommer jag ju inte komma ihåg saker och ting längre fram. Det här är ju lite som en dagbok, fast jag väljer delar ur vårat liv att skriva om.

Läget just nu är att A har halsfluss men är super pigg inte påverkad alls förutom att han har lite svårt att svälja vissa saker. Sambon har legat sjuk några dagar och nu vaknade jag idag alldeles snorig, trodde jag skulle klara mig men inte.

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte, A är ju smittfri nu för han har ätit antibiotika i några dagar men vi får se om jag orkar åka någonstan, känner mig lite hänging faktiskt.

Ute skiner en underbar sol men det verkar som det blåser ganska så kraftigt. Vad ska ni göra denna härliga lördag? Önskar er alla en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar