söndag 27 mars 2011

Kalas

Jaha då var jobbar helgen gjord och jag är ledig en hel natt innan det är dags att jobba igen, fattar inte hur jag tänkte när jag la schema, men  men det ska nog gå bra. Det har varit ganska så lugnt på jobbet och i natt fick vi ju jobba en hel timme kortare, hur underbart som helst.

Idag är det tre stycken som jag känner som fyller år men bara en vi ska åka och gratta. Vi ska till Robert och dom bjuder på smörgåstårta, mums. Kan inte minnas när jag åt det sist måste vara flera år sedan. Ett jätte stort grattis till dig, hoppas att du får en bra dag.
Lilleman kommer ju hem idag oxå, längtar. Ska möta dom hos R för dom stannar till där på väg hem från husvagnen. Sambon kan tyvärr inte följa med för han har jobbat i natt och ska börja jobba klockan tre igen, trist men så är det.

Önskar er alla en underbar söndag. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Inte bara hos oss födelsedagar kommer klumpvis, alltid lika jobbigt välja vem man ska fira, men det blir ju oftast den som är närmast om det inte är jämna födelsedagar och det lär bli många nästa år och de följande två åren för oss. Tala om sen om Alexander gillar smörgåståran, mina barn har varit tveksamma som små utom Jennifer som alltid ätit det mesta. Hoppas det smakar gott och att du får sova ordenligt innan det är dax att jobba igen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas Alexander har haft en riktig mysig, superduper helg med mormor!Så gott med smörgåstårta då.
    Kramelikram

    SvaraRadera