torsdag 24 mars 2011

Tisdag

Tisdag: Det gick super bra att hämta Leo på dagis och sedan gå med båda pojkarna på gympa. När Lottica dök upp sa jag att jag kanske skulle göra så varje tisdag för det var inte en tår från A denna gång, härligt.

Ja just ja det måste jag bara berätta, jag jobbade ju natten till tisdagen och när jag kom hem var jag såå trött så jag somnade nästan på en gång, sedan kom sonen in till oss och jag försökte sova vidare, hör i bakgrunden att han säger: det är ingen som svarar bara en telefonsvarare och att sambon säger men du kan ju inte ringa till Anneli tjugo över sju på morgonen. Strax där efter ringer Anneli upp till mig och säger du hade ringt, vilket jag då berättar att det var sonen och dom får prata med varandra.
A: hej, jag tänkte bara att jag skulle ringa och bjuda inför kalaset, kan du komma idag?
AD: Men du fyller ju inte idag
A: Nä men Nicke fyller ju ett år idag, vet du väl (det är hans gosedjur)
AD: jaha
A: Kan du komma eller jobbar du?
AD: Nej jag är ledig
A: kan du komma vid två
Jag inflikar då att han ska på gympa fyra och då säger A okej jag flyttar väl kalaset till klockan fem då.
Jag lovar att jag skrattade i bakgrunden, vad får dom alla ideér ifrån. Och snäll som Anneli är kom hon på kvällen och fikade även farmor tittade över en stund.
Vad säger man, han är såå go min lilla kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar