söndag 29 maj 2011

Morsdag

Idag är det ju morsdag så grattis alla mammor, hoppas att ni fått/får en toppen dag.
Själv har jag ju sovit eftersom jag jobbat natten men efter det gick vi över till svärmor och svärfar för att gratta henne och träffa sonen så klart. När vi kom dit fick jag en underbar gåva av min son, jag blev så rörd. Han var så lycklig när han överräckte den och för att vi kom så lite har han nog saknat oss.
Vi hade inget till svärmor eftersom vi jobbat så mycket men vi får kompensera det senare.
Tur hade vi oxå så vi blev bjudna på middag (skönt att slippa laga när man går flera nätter) och sedan blev det kaffe och tårta. Även Anneli och Patric dök upp under fikat. Trevligt.
Men nu ska jag strax åka iväg för tredje och sista natten. Skönt att vara ledig några dagar sedan.

Här kommer bilder på det fina jag fick av min underbara son:

 (en underbar tavla han målat till mig)

 (vackra blommor han plockat själv)

En stolt och glad mamma här hemma just nu vill jag lova.

Ha en toppen kväll 

2 kommentarer:

  1. Så duktig han har varit. Förstår att du är stolt!
    Kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin tavla du fick - klart att du ska vara lycklig över denna fina present! :-) kram

    SvaraRadera