tisdag 17 maj 2011

Restaurang besök och husvisning



Idag sov jag ju halv dagen eftersom jag jobbat natten. Vid fyra åkte vi och hämtade upp lilleman på dagis innan vi for till stan och gick på Aspentos och åt middag. Jag och sambon tog slouvaki medans sonen tog pizza. Det var så gott och mysigt att gå på restaurang, undrar varför man gör det så sällan egentligen.

När vi kom hem gick jag och svärmor på husvisning, huset var super fint. Vi skämtade båda två och sa att man kanske skulle köpa det och flytta. Skämt åt sido, jag var och tittade på det åt en kompis, hoppas verkligen dom ger sig in i budgivningen för den var toppen. Tyvärr tror jag nog att den kommer bli dyr.

Även ikväll tjafsar A och nattningen tar väldigt lång tid, än har han inte somnat. Vet inte vad jag ska göra, börjar ledsna på att det ska vara så här varje kväll.

Önskar er alla en god natt

1 kommentar:

  1. Nu blev jag riktigt sugen på svensk pizza mums!
    Det där med nattningen är ett riktigt problem.
    Vill minnas att vi inte hadde några probl. med nattningen! Lycka till allt tar tid vet du..
    Krammm!

    SvaraRadera