onsdag 11 maj 2011

Shopping

Först var jag och sambon in till stan och gick på nya bauhaus innan vi handlade på willys och åkte hem.
Körde senare sambon till jobbet, passade då på att ta mig en tur till Ikea, blev dyrare än jag tänkt mig men det är sådant som händer. När jag skulle åka därifrån ringde svägerskan, då hade hon, hennes dotter och min svärmor precis åkt från Ikea till plantagen så jag gjorde dom sällskap dit. Köpte tre blommor till amplarna som ska hänga ute och nya trädgårdshandskar.
Hem slänga in varorna och ta hunden för att promenera till dagis och hämta lilleman. Dom hade ju varit till hoppgropen på fyrishov för första gången, super kul hade han tyckt att det var.

Nu e lilleman ute i trädgården och vattnar våran lilla rabatt. Medans jag passar på att bara slappa. Han älskar ju att hålla på med vatten så detta uppdrag gör han så gärna så.

Önskar er en toppen kväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Shopping är alltid kul.. Och blommor kan man aldrig motstå!!
    Klem

    SvaraRadera