söndag 27 november 2011

Blev några timmar vi var hos Rebecca innan vi for hem igen, kul att träffa henne.

Ikväll har min bror med sambon och äldsta dottern varit här. Vi åt pizza tillsammans. Snälla Tett hjälpte mig att stryka gardiner och få upp dem, sätta fram alla adventsstakar, så nu är det fint här hemma. Tyvärr har jag tappat bort nästan alla julgardiner, har letat överallt inne, i garaget och i friggeboden men ingenstans hittar jag dom, får göra ett nytt försök imorgon.Tack snälla Tett för hjälpen. Kanske inte var så roligt för bror och sambo att jag höll på med det istället för att umgås med dom eller föresten Carola fick ju den stora äran att vara med O under tiden så jag tror hon inte märkte att jag höll på med annat;-)

Snart tänkte jag krypa ner i sängen får se när sambon kommer hem, han är på herrmiddag. Hoppas dom har kul.

Önskar er alla en god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar